Reklamácie
Reklamácie
Reklamácie vybavujeme štandardne v zákonných lehotách. Popis vady a predmet reklamácie nám pošlite majlom na samurai@samurai.sk alebo vyplňte Reklamačný protokol.
Reklamačný protokol
Kupujúci
|
Meno a priezvisko/názov spoločnosti:
|
Adresa :
|
E-mail:
|
Tel. číslo:
|
Fax:
Informácie o tovare
|
Číslo objednávky:
|
Názov tovaru podľa priloženej faktúry:
|
Kód výrobku podľa faktúry:
Druh reklamácie (pri opakovanej reklamácii po výmene tovaru)
1. reklamácia
2. reklamácia
3. reklamácia
Popis vady, predmet reklamácie
|
Reklamačný protokol prosím pošlite na adresu samurai@samurai.sk alebo poštou na adresu Samurai.sk s. r. o.
Ľanová 31
900 25 Chorvátsky Grob
Požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:
výmenou tovaru □ opravou tovaru □ vrátením peňazí □ zľavou z kúpnej ceny □
iné□: ________________________________________________________
Dňa: V: Podpis zákazníka
Potvrdenie o začatí reklamačného procesu / vyplní predajca /
Dátum doručenia reklamačného formulára |
|
Dátum doručenia reklamovaného tovaru |
|
Číslo reklamácie |
|
Potvrdenie / dôvod /vybavil |
|
Odmietnutie / dôvod/ vybavil |
|
__________________________
Samurai.sk s. r. o.
Ľanová 31
900 25 Chorvátsky Grob